MAVALA, малко история
Комбинацията от високо качество, технически безупречни продукти и 50 години опит в областта на грижата за нокти правят Мавала, Швейцария една забележителна история на успеха. Г-н Мауте, Президент на Мавала от 1962 г., отдава успеха на компанията на способността й да поддържа своята независима позиция като експерт в областта си, съпоставено с конкуренцията от страна на фирми-гиганти с разнообразна дейност.
Започвайки през 1959 г. с революционния Mavala Scientifique (проникващият заздравител за нокти, който не само остава един от най-продаваните продукти на компанията, но и надживява може би повече от 100 имитации), компанията постоянно развива, подобрява и разширява продуктовата си база. Портфолиото днес обхваща повече от 20 продукта за грижа за ноктите, които решават често срещани проблеми от бавен растеж до втвърдени кожички. Ето защо МАВАЛА е добре известна като Световен Лидер в областта на Грижата за Нокти.
Продуктите за грижа за нокти се допълват от мини лаковете за нокти Mini Color с повече от 200 модни и класически нюанса, плюс обширна селекция от дълготрайни червила в различни цветове.
През 1967 г. е създадена Серията Eye-Lite, започвайки със спиралата Double-Lash, която спомага за стимулиране растежа на миглите. Тя все още е най-продаваният продукт от тази серия измежду продуктите за грижа за околоочния контур, грим и почистване на лице.
През 1986 г. Мавала разширяват своята експертна грижа за ноктите с грижа за ръцете чрез Швейцарската програма за Грижа за Ръцете. Линията се състои от пет продукта, базирани на натурални съставки, които спомагат за активиране на възобновяването на кожните клетки и запазване хидратацията на кожата.
Мавала разширява експертната си дейност с две нови сфери. През 1995 г. е лансирана Швейцарската програма за Грижа и Красота на краката, която се състои от осем взаимосвързани продукта, имащи за цел да поддържат красиви крака, които се чувстват удобно и без проблеми. През 2001 г. серията Мавала козметика и грижа за кожата е лансирана в избрани обекти.
Освен чрез собствените си компании за дистрибуция във Франция, Англия и САЩ, Мавала днес достига до пазарите в повече от 110 страни по целия свят.
Мавала управлява училища за маникюр, които предлагат професионално обучение в Англия, Франция и Белгия. Изследователските им лаборатории са разположени до производствените обекти в централата в Женева и правят постоянни анализи на проблемите при ноктите и техните решения. За целта получават обратна връзка от училищата за маникюр.В обобщение: Това, което стои зад успеха на Мавала, е комбинация от обучение, предоставящо солидна информация и продукти за грижа, които наистина вършат работа. По своята същност МАВАЛА е швейцарска и нейните продукти отразяват швейцарското качество по целия свят, което означава взискателност, сериозно отношение, ефективност и отлично качество.